Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 8 of 118
Back to Result List

"Und die Lehrer sollen auch was lernen..." – Überlegungen zum Verhältnis von KompositionspädagogInnen und Lehrkräften aus produktionsdidaktischer Perspektive

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author: Wolfgang Lessing, Matthias Handschick
ISBN:978-3-487-16098-6
Parent Title (German):Musikalische Praxen aus pädagogischen Perspektiven. Eine Festschrift zu Themen und Texten Christopher Wallbaums
Publisher:Georg Olms
Place of publication:Hildesheim; Zürich; New York
Document Type:Part of a Book (chapter, article, dictionary entry)
Year of Completion:2022
Release Date:2022/04/08
First Page:133
Last Page:151
Sections:FG 1: Musiktheorie / Komposition / Musikwissenschaft / Musikpädagogik / Musikermedizin
Freiburger Forschungs- und Lehrzentrum Musik - FZM:FZM: Musikpädagogik
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt